woensdag 26 augustus 2009

PONT-Á-MOUSSON VAREN NAAR METZ

LODEWIJK hoofd van de beveiliging van het moterjacht osprey (zeeaarend )
kapitein john met zijn vrouw hennie hebben 8 jaar in chalon-sur-saóne gelegen met hun jacht en nu willen zij hun jacht terug naar nederland varen want zij hebben een leuk plaatsje in ossenzijl voor hun boot zodat zij volgende zomer de eilanden van nederland onveilig gaan maken
een nieuwe uitdaging ...nee helemaal niet zij zijn ervaren zeezeilers geweest maar nu zij wat ouder worden verkiezen zij de zeilpakken en zuidwesters voor een verwarmd moterjacht met t.v.
elke keer komt moterjacht elisabeth en haar crew dit prachtige jacht tegen


de jachthaven van pont-a-mousson is zeer dicht bij het centrum van deze stad
pont-a-mousson is een grote stad aan de moesel er is veel industrie op de moesel in dit gedeelte
wat ook veel beroeps verkeer geeft
de jachthaven in pont-a-mousson is lang niet klaar op de waterkaart geeft men aan dat er heel veel ruimte is voor plezierschepen maar als er maar 1 steiger klaar is moeten in de middag vele jachten naar een andere onvernachtings plaats zoeken
gelukkig was er nog 1 plaatsje voor moterjacht elisabeth



reactie van liesje aan meneer boemer
hallo lieve meneer boemer bedankt voor je lieve reactie
jou vrouwtje is weer aan het werk wat betekend dat zij minder tijd voor jou heeft
maar lieve meneer boemer jij bent toch ook hoofd van de beveiliging in jouw huis
en dat ben ik ook ..maar niet allen in mijn huis maar nu ook op dit jacht waar ik gevraagd ben mee te varen als hoofd van de beveiliging
maar ik weet dat je een oogje op me hebt maar lieve meneer boemer
ik ben een carjerre hond ik wil in de toekomst nog wat promotie maken dus ik heb helemaal geen tijd voor een relatie
met deze vaar tocht zijn er al heel veel verzoeken gekomen om mij te strikken voor een relatie
maar dat gaat niet lukken en ik moet ook weer aan het werk als is weer thuis ben dan gaat het gewoon door het huis te bewaken
en o ja kareltje mijn buurman en duutje ook een buurman alle vinden mij wel leuk
maar ik heb het rijk alleen in onze waterbugalow dus ik kom nog wel eens langs om een kusje te geven maar alleen als ik geen beter afspraakje heb
want mijn baasje bedenkt zomaar weer een nieuw reisje
tot gauw lieve meneer boemstra poot en kusjes van elisabeth angel chanel roepnaam jufvrouw liesje hoofd van de beveiliging van moterjacht elisabeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten